reklama

Cesta k zlepseniu skolstva sa nezacina na ministerstve, ale u kazdeho doma

Cesta k lepsej pripravenosti nasich deti na zivot zacina u kazdeho doma - u rodicov a nie v skole ci na ministerstve skolstva. Otazka znie: Na co chceme nase deti = nasu buducu generaciu pripravit?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
JE ÚŽASNÉ, ČO DOKÁŽE MÔJ MOZOG ABSORBOVAŤ
JE ÚŽASNÉ, ČO DOKÁŽE MÔJ MOZOG ABSORBOVAŤ (zdroj: PM)

Pred par dnami sa opat zacal skolsky rok. Hned v pondelok vecer som videl na Facebooku nesmierne vela prispevkoh hrdych rodicov na svojich novych PRVAKOV.

Niektori prvaci boli vystraseni, ini usmiati na foto, ini prisli domov znudeni ...

Co si myslite, ako by odpovedali deti na otazku: "PRECO CHODIS DO SKOLY???"

Skuste sa ich spytat....

A mozno budete prekvapeni, co vam povedia :)

A ak budete mat chut, podelte sa s nami o ich odpovede a nasledovne debaty.

Pamatate si kedy sa vas niekto v skole spytal: "A co si o tom myslis ty? Aky je tvoj nazor?"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som rocnik '79 a nech sa snazim akokolvek si spomenut, nepamatam si, ze by som tuto otazku niekedy na Slovenskej skole dostal ...

Celu zakladnu skolu som sa ucil, aby som mal "DOBRE ZNAMKY". Viac ma motivoval strach zo zlych znamok ako tuzba sa nieco nove dozvediet, nieco nove sa naucit.

Do skoly som sa nechodil s radostou a nadsenim, ale z donutenia a s pocitom, ze robim nieco co musim. 

Vela ludi si povie, to je o peniazoch. Ano vela veci je o peniazoch, ale toto je pristupe rodica k dietatu... Spoliehat sa na zmenu skolstva je najivne az nezodpovedne.

Deti si zaslusia nasu POZORNOST. NEHAZARDUJME S ICH BUDUCNOSTOU tym, ze ich odovzdame so ruk systemu, ktory uz roky nefunguje...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tesim sa, ze kazdy z nas vie urobit aspon maly krok k tomu, aby deti v skole vedeli PRECO chodia do skoly. A aby sme ich nasmerovali k tomu, ze ucit sa a rozvijat sa je prirodzene cely zivot.

Na zaver chcem doplnit, ze cielom zdielania mojich myslienok nieje poucovat, ci kritizovat, ale inspirovat rodicov k tomu, aby ich deti boli v skole spokojnesie a rozvijali sa s radostou :)

Jedno z mojich zivotnych pouceni znie: "Nesnaz sa riesit svoje komplexy cez inych, ale cez seba :)"

Tesim sa na vase zazitky s detmi pri tvorivej debate o tom PRECO CHODIA DO SKOLY :).

Ak som sa niekoho mojimi myslenkami dotkol, alebo dokonca urazil, dajte mi prosim vediet cim a ako. Uvedomujem si, ze pohladov na situaciu je vela a ja si velmi rad rozsirim moj pohlad o vase skusenosti. Za preklepy sa ospravedlnujem. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dakujem a prajem tvorive chvile.

Peter Minárik

Peter Minárik

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prináša praktickú aplikáciu projektového manažmentu do každodenného biznisu ale aj bežného života. Aktívne podporuje zdieľanie „best practices“ a inšpiruje ľudí k inovatívnym projektovým výsledkom.Spolupracoval s viacerými zahraničnými poradenskými spoločnosťami, kde mal na zodpovednosti Operational Excellence analýzy a projekty s cieľom dosiahnutia udržateľného zlepšenia kľúčových výkonnostných ukazovateľov firmy ako aj kvality pracovného prostredia.Aktívne sa podielaľ na stovkách analýz, projektoch a workshopoch. Podporuje expertné dobrovoľníctvo a CSR projekty, ktoré podporujú ľudí v ich rozvoji a zvyšovaní kvality života.Do projektovej práce vnáša ľudskosť, zmysel, pridanú hodnotu a radosť.Je spoluautor viacerých CSR projektov ako napríklad „Úspech po slovensky, Odyseus - Nové vízie pre Slovensko či Návrat po materskej dovolenke ako projekt ...“ Motto: „Moja práca ma baví ...“ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu